Andrea Zahurancová je novou tvárou Mototechny na sociálnych sieťach

Známa travel blogerka a influencerka Andrea Zahurancová sa stala tvárou značky zánovných vozidiel Mototechna na sociálnych sieťach. Andrea si prevzala kľúčiky od vozidla Renault Kadjar a je tak po husľovom virtuózovi Filipovi Jančíkovi už druhou významnou tvárou slovenského internetu, ktorá spojila svoje meno s Mototechnou.

06.12.2018 08:57
mototechna, PR článok, reklama, nepoužívať Foto:

Dynamicky sa rozvíjajúca značka Mototechna ide s trendom doby a snaží sa byť čo najviac aktívna aj na sociálnych sieťach. Cieli tak predovšetkým na mladšie generácie. „Už nejaký čas využívame influencerov ako jeden z komunikačných nástrojov v Českej republike. Tento koncept sa nám tam osvedčil. Preto sme sa ho rozhodli preniesť aj na Slovensko.

Prvou lastovičkou bolo októbrové zahájenie spolupráce so známym huslistom Filipom Jančíkom, ktorá aktuálne prebieha a funguje podľa našich predstáv. Filip je akčný človek, takže sme s ním už zrealizovali viacero vecí a veľa toho ešte pripravujeme, prezradím napríklad jeho test Volkswagenu Tiguan, s ktorým jazdí. Verím, že podobne dobrá a pre našich priaznivcov zaujímavá bude aj spolupráca s Andreou,“ hovorí generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva spoločnosti AURES Holdings, pod ktorú patrí aj značka Mototechna, Karolína Topolová.

„K Andrei zatiaľ prezradím, že sme ju vyskúšali z rôznych kontroliek, ktoré sa na ňu môžu pri používaní vozidla rozsvietiť. My sa tak trocha istíme, že nespanikári, keby jej napríklad klesol tlak v pneumatike a rozsvieti sa pred ňou táto kontrolka. Andreini fanúšikovia sa môžu v krátkej dobe tešiť na video z tohto testu,“ s úsmevom dopĺňa Karolína Topolová.

Andrea Zahurancová navštívila už množstvo krajín a ako hovorí, na cestách sa zaujíma o všetko nové. S crossoverom bude teraz cestovať ešte slobodnejšie. „Už ma veľmi nebaví stále cestovať vlakom a obmedzovať sa. Preto som rada, že Mototechna prišla s ponukou našej vzájomnej spolupráce. Teším sa až presedlám do auta a začnem si užívať slobodnejšie cestovanie. Zároveň vďaka Mototechne vyskúšam viaceré modely áut. Verím, že mi tento červený Renault Kadjar bude dobre slúžiť,“ hovorí k spolupráci influencerka a travel blogerka Andrea Zahurancová. Automobil jej bude Mototechna meniť vždy po pol roku používania.

Zánovné autá sa stávajú stále viac vyhľadávaným typom vozidiel aj na Slovensku. V Mototechne je možné vyberať si až z 25 značiek a stoviek modelov zánovných áut. Ich konkurenčnou výhodou je, že na rozdiel od nových vozidiel sú k dispozícii takmer ihneď a ich cena je až o 40 % nižšia. Mnoho z ponúkaných vozidiel je ešte v záruke od výrobcu, pričom často majú najazdených len pár tisíc kilometrov. Záujemcovia si môžu v Mototechne vyskúšať rôzne značky a modely áut v rozličných stupňoch výbav a vybrať si vozidlo podľa toho, ktoré im vyhovuje najviac.

chyba