5 vecí, bez ktorých sa správny fanúšik nezaobíde

Podľa výskumu* značky Snickers sa viac ako polovica Slovákov považuje za športových fanúšikov. Snickers zasa fandí im. Na základe výsledkov pripravila značka praktické pätoro, ktoré pomôže vytvoriť z každého športového stretnutia nezabudnuteľný zážitok, a k tomu súťaž o sady fandiacich nevyhnutností ako bonus. Možno sa podarí presvedčiť aj zvyšok Slovenskej republiky, že byť fanúšikom má niečo do seba...

13.04.2015 08:00
snickers inzercia

1. Niečo pre komfort

Intenzívne fandenie neznamená pohodlie a posedávanie na tribúne. Ak ale vyrážate na štadión, nezabudnite na praktický podsedák. Cez prestávky sa môžete pohodlne usadiť a nabrať energiu na ďalší polčas, alebo tretinu. Viac ako 30 % respondentov by ho na tribúne ocenilo.

2. Dajte o sebe vedieť

Niet nad vyjadrenie priazne svojmu tímu s fandiacim prstom alebo šálom nad hlavou. Zaručene to podporí atmosféru na štadióne aj doma pred televíziou. Podľa viac ako polovice priaznivcov športu fandiace predmety nemôžu chýbať.

3. Nedávajte šancu hladu

Väčšina opýtaných potvrdzuje, že jedna z vecí ovplyvňujúcich ich naladenie a chuť fandiť, je hlad. Vďaka nemu nie sú vo svojej koži – menej sa sústredia na hru (86 %) a nefandia tak intenzívne (74 %). Len 11% respondentov je okrem toho úplne spokojných s ponukou občerstvenia na športoviskách. Nenechávajte nič náhode. Snickers je ideálnym riešením. Lahodná kombinácia arašidov, karamelu a nugátu zaliata v čokoláde správne naladí každého hladoša. Okrem toho je vďaka praktickému obalu aj veľkosti okamžite po ruke.

4. Vezmite správnu spoločnosť

Fandenie je pre Slovákov spoločenská udalosť a nezáleží na tom, či sú priamo na tribúne, alebo doma. Takmer 80 % opýtaných si myslí, že zápas si človek môže plnohodnotne vychutnať aj pri televízii a hlavne v dobrej partii. Pozvite priateľov, vezmite rodinu a užite si zápas spoločne.

5. Stojte pri svojom tíme za každých okolností

79 % Slovákov potvrdzuje, že žiadny šport sa nezaobíde bez fanúšikov. Fandenie súvisí s lojalitou, spolupatričnosťou a pozitívnym prístupom. Neváhajte podporiť svoj tím, či už sa mu darí alebo nie. Len tak si zápas užijete za každých okolností a vychutnáte tú správnu atmosféru!

Snickers tycinka inzercia

O tri z piatich spomenutých vecí môžete súťažiť od 16. do 19. apríla na tejto stránke. V hre sú 3 skvelé „hladné súpravy“. Každá obsahuje maxi balenie Snickers v hodnote 20 €, k tomu neprehliadnuteľný fandiaci prst a pohodlný podsedák, všetko zabalené do praktického batohu. Zvyšok už je na vás!

Keď si hladný, nie si to ty
Kampaň využíva známe osobnosti a postavy, prostredníctvom ktorých ukazuje,že keď je človek hladný, nie je doslova vo svojej koži. Celosvetovo sa v kampani objavuje rad známych osobností, napr. Aretha Franklin, Liza Minnelli alebo Robin Williams. Pre Slovenskú republiku bola najskôr vybratá Joan Collins, Gremlin a teraz ich vystriedal hladný fanúšik, ktorý vznikol v lokálnej produkcii.

Richard Lintner
Zapojením sa do kampane „Keď si hladný, nie si to ty“ Richard Lintner podporí detské autistické centrum Proautis v Trenčíne.

Snickers
Čokoládovo-karamelovú tyčinku Snickers vyrába spoločnosť Mars, ktorá je jednou z najväčších rodinných spoločností na svete. Spoločnosť Mars je rozdelená do šiestich obchodných segmentov, jedným z nich sú aj čokoládové výrobky. Na česko-slovenskom trhu pôsobí spoločnosť Mars od roku 1992. V roku 1998 sa spojila so spoločnosťou Wrigley, a vznikla tak jedna z vedúcich cukrárskych firiem.

Tyčinka Snickers sa vyrába od roku 1930. Obsahuje arašidy, karamel, nugát a čokoládu. Táto kombinácia si získala množstvo priaznivcov, čo z nej robí jednu z najobľúbenejších čokoládových tyčiniek na celom svete.

*Výskum spoločnosti STEM/MARK, február 2015, 1010 respondentov

chyba