Spája národy. Spája nás.

Od výrobcov TATRATEA sa dostáva na trh ČESKOSLOVENSKÁ VODKA, ktorej ambíciou je preraziť na československom trhu a uspieť aj na zahraničných.

06.12.2016 09:30

CZECHOSLOVAKIA VODKA

Vodka je vytvorená z Liehu velejemného kojetínského a čistej tatranskej vody. Výnimočnosť CZECHOSLOVAKIA VODKY je v jej viacstupňovej filtrácii. Vodka najprv prechádza špeciálnymi filtrami aktívneho uhlia, striebra a platiny. Nasleduje úprava prostredníctvom vzácneho kameňa Šungit, ktorý ju zbavuje elektromagnetického smogu a Aqvadiskom, ktorý napráva kryštalickú štruktúru vody. Na záver prechádza mechanickou filtráciou. Celý tento proces jej dodáva potrebnú iskrivú čistotu.

zdroj: KARLOF
KARLOF zdroj: KARLOF

VYTVORENIE

Myšlienka tvorcov vodky je jednoduchá. Spájať. Spájať národy, spájať ľudí. Je vyjadrením spomienky na bratstvo dvoch národov, ktoré sa v mysliach ľudí nikdy nerozišli. Výrobcovia zároveň dodávajú, že názov CZECHOSLOVAKIA je marketingovo údernejší a v zahraničí sa lepšie presadí. Generálny riaditeľ spoločnosti Ján Semaňák hovorí: „Od roku 2010 až do roku 2014 sme absolvovali niekoľko výstav a všade, keď padla otázka „Where are you from?“, odpoveď Slovakia ľuďom nič nehovorila. Keď sme však po dlhšom vysvetľovaní rezignovali a kreatívne odpovedali Czechoslovakia, tak to už vedel každý.“ Táto idea sa odráža v názve, v dizajne a v symbole, v celkovej komunikácii a samozrejme aj v obsahu vodky. Tvorí ju 60 % slovenskej tatranskej vody, ktorá sa používa aj na výrobu TATRATEA, a 40 % liehu z českého Kojetína. Mesto má dlhotrvajúcu históriu vo výrobe liehu. Už v roku 1912 tu bol postavený prvý liehovar, ktorý prežil vojny, rozpad republík a dodnes sa v ňom vyrába lieh, ktorý je používaný na výrobu CZECHOSLOVAKI­A VODKY.

DIZAJN

Keďže výrobcom zo spoločnosti KARLOFF veľmi záleží na dizajne ich produktov, o čom svedčí množstvo ocenení za dizajn TATRATEA, rozhodli sa, že k zhmotneniu myšlienky oslovia mladého dizajnéra Briana Malesa, ktorý okamžite pochopil celé smerovanie projektu. Výsledkom je koncept KRAJINA, kde nosným ideovým prvkom je pozitívna spomienka a emocionálna väzba k rodnej zemi. Použitie všetkých vizuálnych prvkov, najmä farieb je založené na znovuoživení a oprášení niečoho minulého, avšak v novom a modernom šate. Hlboká modro-zelená farba použitá v horách, kopcoch a vode má zachytávať tajomnú, divokú slovenskú prírodu, zatiaľ čo zlatá a strieborná má vyjadrovať jej protiklad, český um a intelekt. Dve oddelené krajiny spája most. Inšpirácia bola nájdená v dobových grafikách, drevorytoch, starých mapách, ale aj v dielach súčasných umelcov. Pozdĺž rieky Morava dizajn zobrazuje obe krajiny, ich typickú architektúru, úrodné polia, tajomné lesy, majestátne hory.

zdroj: KARLOF
KARLOF zdroj: KARLOF

BUDÚCNOSŤ BRANDU

Spoločnosť KARLOF zastupuje silnú značku TATRATEA, ktorá sa dnes exportuje do 14 krajín. O pár rokov tam vidia aj CZECHOSLOVAKIA VODKU. Ján Semaňák dodáva: “ Na Slovensku máme vybudovaný obchodný a marketingový tím, v zahraničí stabilných a silných partnerov. Trúfame si teda povedať, že naša VODKA má potenciál byť svetovým úspešným brandom.“

Produkt si už dnes môžete zakúpiť v sieťach TESCO, METRO a v špecializovaných veľkoobchodoch, či na výstave Danubius Gastro v januári 2017.

www.czechoslovakiavodka.com

chyba