Z ING je NN – meno sa mení, kvalita zostáva

Od 23. marca 2015 sa môžete stretnúť so zdanlivo novou spoločnosťou, s NN Životnou poisťovňou, a.s., NN dôchodkovou správcovskou spoločnosťou, a.s. a NN Tatry – Sympatia, d.d.s., a.s.

13.07.2015 08:01
odkaz
ING - inzercia rebranding

Hoci je značka NN nová, samotné spoločnosti určite poznáte ako ING Životná poisťovňa, ING dôchodková správcovská spoločnosť a ING Tatry – Sympatia. Zmena názvu je pritom v podstate jedinou novinkou, na ktorú si budeme musieť zvykať – kvalitné produkty aj dlhodobo oceňovaný servis totiž zostávajú.

NN má na Slovensku silnú tradíciu. Spoločnosť tu pôsobí už od roku 1996, keď ako prvá poisťovňa začala ponúkať životné poistenie, a to pod menom Nationale-Nederlanden. V roku 2004 následne rozšírila ponuku o súkromné sporenie si na dôchodok v rámci II. a III. dôchodkového piliera. Názvom NN sa spoločnosť vracia spať k pôvodnému menu a odkazuje nielen na svoje úspešné začiatky na slovenskom trhu, ale aj na medzinárodnú históriu a skúsenosti z poisťovníctva a správy investícií. „Aj keď sa názov mení, naše hodnoty, preverené 170-ročnou tradíciou, zostávajú. Naším cieľom je prinášať kvalitné produkty i služby a budovať stabilné a dlhodobé vzťahy s klientmi, ktoré sú založené na dôvere a spoľahlivosti,“ približuje zmenu generálny riaditeľ NN SR Jiří Čapek.

NN – kvalitné poistenie a skvelé služby
S celkovo 18 pobočkami v Európe a Japonsku sa NN stará o viac než 15 miliónov klientov. Na Slovensku NN, t. j. NN Životnej poisťovni, NN dôchodkovej správcovskej spoločnosti a NN Tatry – Sympatia, zverilo svoju budúcnosť aktuálne takmer 500-tisíc klientov. Poisťovňa sa špecializuje na životné poistenie, ku ktorému ponúka bohatú škálu pripoistení. Na trhu sa pritom považuje za inovátora. Jej model produktovej ponuky a starostlivosti o zákazníkov prevzali v 90. rokoch ostatné poisťovne. V roku 2011 predstavila prvé on-line životné poistenie ProAktiv, ktoré si záujemcovia môžu on-line aj sami zostaviť na mieru svojim potrebám. Pred dvomi rokmi spustila inovatívne riešenie správy sporenia si na dôchodok v podobe on-line servisného portálu (v súčasnosti servisný portál Moja NN), ktoré postupne rozšírila i na správu životného poistenia.

Klient je vždy na prvom mieste
Kvalitné poistenie, precízna a dlhodobá starostlivosť o klienta hrá v NN kľúčovú rolu, čo oceňujú odborníci i verejnosť. Spoločnosť získala niekoľko rokov po sebe ocenenie Zlatá minca.

chyba